Φάκελος αυτοκίνητο – Πως ξεπλένει η Γερμανία…

Μπορεί ο τίτλος να σας μπερδεύει λίγο, όμως θα διαπιστώσει κανείς ότι έχει πολύ μεγάλη δόση …ακρίβειας και δεν έχει κανένα στόχο τα κλίκ ή τις διάφορες φαμφάρες που χρησιμοποιούν άλλα blog .

Πριν την κρίση αλλά και λίγο μετά, η εισαγωγή αυτοκινήτων ακατάλληλων για κυκλοφορία, ουσιαστικά απαγορευόταν στην Ελλάδα, καμία κυβέρνηση δεν είχε επιτρέψει την εισαγωγή αυτοκινήτων ( μέσω δασμών) που ρυπαίνουν το περιβάλλον υπερβολικά και έχουν ήδη εκδιωχθεί από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως η Γερμανία.

[alert-warning]Τι έγινε τώρα και τι άλλαξε όμως;[/alert-warning]

Με την κρίση…η τρόικα ή οι θεσμοί ή όπως αλλιώς θέλετε να την αποκαλείτε…τη Γερμανία, επέβαλε την εισαγωγή με ένα πολύ ωραίο τέχνασμα το οποίο φυσικά για ακόμη μια φορά θα ζημιώσει τον Έλληνα καταναλωτή.

Μπορεί μέχρι το 2010 να είχαμε το λεγόμενο κυνήγι μέσω των Ερωπαϊκών δικαστηρίων σχετικά με τους δασμούς των μεταχειρισμένων όμως είχαμε καθαρότερο περιβάλλον και δρόμους με περισσότεη ασφάλεια καθώς τα αυτοκίνητα που κυκλοφορούσαν στους Ελληνικούς δρόμους ήταν σε πολύ καλύτερη κατάσταση αλλά και νεώτερα από αυτά που εισάγονται σήμερα.

Σήμερα λοιπόν αν εισάγεις ένα αυτοκίνητο με 300.000 χιλιόμετρα, στην ουσία δηλαδή ένα όχημα που έχει φτάσει σχεδόν στο τέλος της ζωής του, πληρώνεις 100€-200€ δασμούς, αν όμως φέρεις ένα αυτοκίνητο το οποίο είναι σε καλύτερη κατάσταση τότε το κόστος εισαγωγής σκαρφαλώνει στα 3.500€ ή ακόμη και στις €5.000.

Την ίδια στιγμή, το κόστος του καυσίμου (μιλάμε για το diesel) έχει πλέον σκαρφαλώσει σε τιμή σχεδόν ίδια με την τιμή της βενζίνης και ναι μεν η κατανάλωση ενός diesel μπορεί να είναι χαμηλότερη (…για ποια όμως μιλάμε εδώ; για οχήματα euro 3 και euro 4 προδιαγραφών ή για τα πιο καινούργια; ) στην ουσία τελικά δεν έχεις κάποιο σοβαρό κέρδος που να δικαιολογεί το γιατί θα πρέπει να αγοράσει ο Έλληνας ένα όχημα που έχει πλέον ολοκληρώσει τον κύκλο ζωής του;

Σήμερα λοιπόν.. όχι δεν είναι 1η Απριλίου, η γερμανική ADAC θέσπισε ένα καινούργιο point system σύμφωνα με το οποίο τα αυτοκίνητα με ηλεκτρική ενέργεια λαμβάνουν 5 αστέρια, τα αυτοκίνητα με φυσικό αέριο λαμβάνουν 4 αστέρια και 2-4 αστέρια (φυσικά περισσότερα αστέρια θα λαμβάνουν τα Γερμανικά οχήματα) για τα βενζινοκίνητα… φτάνοντας όμως στα οχήματα που χρησιμοποιούν πετρέλαιο ..το αστέρι γίνεται ένα.

Αυτά λοιπόν τα αυτοκίνητα εισάγονται στην Ελλάδα του 2017 και της κρίσης.

[alert-announce]Πάρε λοιπόν Έλληνα αυτοκίνητο προηγούμενης και ακόμη περισσότερο, γενιάς και μόλις το αγοράσεις ξέρεις τι σε περιμένει έτσι; [/alert-announce]

ΑΣ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ!

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε με τις τελευταίες ειδήσεις και δημοσιεύσεις μας 😎

Δεν στέλνουμε spam! Διαβάστε την πολιτική απορρήτου μας για περισσότερες λεπτομέρειες.

Υποβολή απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.