Ηλεκτροκίνηση – Μύθος η σωτηρία του περιβάλλοντος

Με περισσότερα από 280 εκατομμύρια αυτοκίνητα στους Ευρωπαϊκούς δρόμους να εκπέμπουν CO2, σίγουρα δεν μπορούμε να πούμε ότι η συμβολή τους στην μόλυνση και καταστροφή του περιβάλλοντος είναι μικρή.

ή μήπως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι;

Μελέτες που δεν βγαίνουν δυστυχώς και τόσο μπροστά στην δημοσιότητα (γιατί προφανώς δεν εξυπηρετούν κάποια πολύ συγκεκριμένα συμφέροντα) κάνουν λόγο για ελάχιστη βελτίωση αναφορικά με την συμβολή ή όχι του αυτοκινήτου σε σχέση με την καταστροφή του περιβάλλοντος αλλά και τις εκπομπές CO2 .

Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο

 

Παρόμοιες μελέτες βλέπουν μεγαλύτερη καταστροφή στο περιβάλλον από το ηλεκτρικό αυτοκίνητο ….παρά από τα σωστά συντηρημένα οχήματα εσωτερικής καύσης.

Μπαταρίες….το μεγαλύτερο περιβαλλοντολογικό πρόβλημα των ηλεκτρικών οχημάτων!

Το μεγαλύτερο ανταλλακτικό ενός ηλεκτρικού οχήματος το οποίο ανεβάζει και το κόστος αλλά και το βάρος του οχήματος κατά μερικές εκατοντάδες κιλά συνήθως (όσο μεγαλύτερο το όχημα τόσο περισσότερες και με μεγαλύτερο βάρος μπαταρίες απαιτούνται για την επίτευξη ικανοποιητικής αυτονομίας)….κατασκευάζεται από λίθιο, ένα μέταλλο που καταστρέφει το περιβάλλον και τα εύθραυστα οικολογικά συστήματα.

Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο λοιπόν με τους μηδενικούς ρύπους CO2 …δεν είναι και τόσο φιλικό προς το περιβάλλον όσο θέλουν κάποιοι να μας πείσουν.

Στην πραγματικότητα τα υλικά που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή του ηλεκτρικού αυτοκινήτου, συντελούν σύμφωνα πάντα με μελέτες, διπλάσια οικολογική καταστροφή από τα οχήματα που λειτουργούν με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Κλιματική βελτίωση με τη χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων!

Δεν παραβλέπουμε όμως το γεγονός ότι κατά την διάρκεια χρήσης του ως μεταφορικό μέσο από τον ιδιοκτήτη του, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν εκπέμπει CO2 όπως γίνεται με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης οι οποίοι καταναλώνουν πετρέλαιο ή βενζίνη.

Επομένως;

Το Fraunhofer Institute for Systems and Innovation Research στην Γερμανία υπολόγισε την μείωση στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την χρήση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων και κατέληξε στο συμπέρασμα ότι ναι μεν…αλλά όχι από την αρχή. Για να υπάρξει πραγματική βελτίωση στην συνεισφορά του ηλεκτρικού αυτοκινήτου προς το περιβάλλον, θα πρέπει αυτό να διανύσει μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα,

Το παραπάνω συμβαίνει γιατί θα πρέπει να αντισταθμιστούν τα προβλήματα και η επιβάρυνση του περιβάλλοντος από την κατασκευή της μπαταρίας του ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά την κατασκευή της οποίας, υπάρχει τεράστια επιβάρυνση με CO2 στο περιβάλλον.

Στην πράξη λοιπόν αυτοκίνητα τα οποία καταφέρνουν να επιτύχουν κάποια μείωση στην επιβάρυνση του περιβάλλοντος εφόσον χρησιμοποιηθούν για πάνω από 160.000 χιλιόμετρα.

Είναι λοιπόν το ηλεκτρικό αυτοκίνητο η απάντηση στην καταστροφή του περιβάλλοντος;

Η απάντηση είναι ΟΧΙ δυστυχώς…άλλες μορφές ενέργειας θα μπορούσαν να επιφέρουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα στην διάρκεια ζωής ενός οχήματος, από την έναρξη της παραγωγής του έως το τέλος της ζωής του και την ανακύκλωση του.

Όμως …η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανάγκη να αυξήσει τις πωλήσεις της σύμφωνα με τις προσταγές της Κινέζικής Οικονομίας που αποτελεί την μεγαλύτερη παραγωγό χώρα μπαταριών στον κόσμο…..τα συμπεράσματα δικά σας!

Διαβάστε τα νέα μας
στο ηλεκτρονικό σας ταχυδρομείο

Εγγραφείτε στην λίστα ενημέρωσης και λάβετε μόνον ενδιαφέροντα θέματα και εξελίξεις.

Ευχαριστούμε για την Εγγραφή σας

Οοοpss... κάτι πήγε στραβά δοκιμάστε πάλι παρακαλώ

Απαντήστε στο θέμα

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.